Subject: C-604/26
From: <[email-masked]>
To: Kadi Mölder - HTM <[email-masked]>,Kristel Möller - HTM <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 13:22:43 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/403
Kohtuasja number: C-604/26
Vastuse kuup�ev: 10.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eba�iglased tingimused tarbijalepingutes; eriarsti �pe; 
kutsealase t�iend�ppe leping; leppetrahv; m�iste "tarbija"; m�iste 
"t��taja"; t�iend�ppekulude h�vitamise kohustus; t��tajate liikumisvabadus 
liidu piires
�iguslikud vormid: direktiiv 93/13/EM�; EL p�hi�iguste harta artikkel 15; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 31; ELTL artikkel 45

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8919

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium